BOLLY M+M TEMPAT KUMPUL PECINTA BOLLYWOOD CINEMA # 10 Aktor Beken BOLLYWOOD yang Mendunia: 1 Amitabh Bachchan, 2 Darmendar, 3 Rishi Kapoor, 4 Govinda, 5 Anil Kapoor, 6 Aamir Khan, 7 Shahrukh Khan, 8 Salman Khan, 9 Ajay Devgan, 10 Hrithik Roshan

Bintang Bertaburan

Ketik 'JUDUL FILM" Disini...

FILM - FILM BOLLYWOOD TERBARU BULAN INI....

Rabu, 30 November 2011

HIFAZAT {1987}




Directed by
Prayag Raj

Writing credits
(in alphabetical order)
Kader Khan dialogue
Prayag Raj story
K.K. Shukla screenplay

Cast (in credits order) verified as complete
Ashok Kumar ... Kailashnath

Nutan ... Laxmi

Anil Kapoor ... Ram Kumar / Raj Kumar

Madhuri Dixit ... Janki (as Madhuri)
Bindu ... Rukmani
Shakti Kapoor ... Lakhan

Gulshan Grover ... Gulloo

Sharat Saxena ... Shambhu Dada (as Sharad Saxena)
Bharat Bhushan ... Cameo appearance in song "Ram Ki Baatein.. Ram Hi Jaane"
Pran ... Thakur Satyaprakash
Kader Khan ... Buddhiram (Teen Karanwala)
Lalita Pawar ... Thakurain Satyaprakash
Shubha Khote ... Ganga Mausi (as Shobha Khote)
Rekha Sahay ... Young bride
Vikas Anand ... Shankarlal Verma
Krishma
Vinod Raut
Vali Ansari
Birbal ... Man brought ingredients for Ganga Mausi
Maqsood
Chhote Ustad (as Chote Ustad)
Kamaldeep ... Mr. Choudhary (as Kanwaldeep)

After Laxmi has had three still-births, her husband, Satyaprakash and his mother are afraid she will not be able to give any more births, and therefore there will be no one to carry the name of the family forward. So they propose that Satyaprakash gets married for a second time, to which Laxmi consents to, and as such he gets married to Rukmani. After this marriage Laxmi gets pregnant and gives birth to a son, Rajkumar, and shortly thereafter Rukmani too gives birth to a son, Lakhan. Rajkumar is abducted, and disappears from their lives. Thereafter, Satyaprakash is arrested for the murder of a contractor, and sentenced to prison. Rukmani and her brother, Buddiram, take over running the household, and inflict abuse on Laxmi. Years later, a young man appears claiming to be the missing son of Laxmi and Satyaprakash, and he attempts to bring some sense and honor for poor Laxmi. But this does not last for long, when Satyaprakash is released from prison, he recognizes the young man, as his fellow prison inmate, and much to the shock and dismay of Laxmi, asks him to leave the house, little knowing that he has now thrown open the door for Buddhiram to kill him and Laxmi.


Setelah Laxmi memiliki tiga masih-kelahiran, suaminya, Satyaprakash dan ibunya yang takut dia tidak akan mampu memberikan apapun lebih kelahiran, dan oleh karena itu akan ada tidak ada orang untuk meneruskan nama keluarga. Jadi mereka mengusulkan bahwa Satyaprakash akan menikah untuk kedua kalinya, yang Laxmi menyetujui, dan seperti dia akan menikah dengan Rukmani. Setelah pernikahan ini Laxmi mendapatkan hamil dan melahirkan seorang anak, Rajkumar, dan tak lama kemudian Rukmani juga melahirkan seorang putra, telah men. Rajkumar adalah diculik, dan menghilang dari hidupnya. Setelah itu, Satyaprakash ditangkap karena pembunuhan seorang kontraktor, dan dijatuhi hukuman penjara. Rukmani dan kakaknya, Buddiram, mengambil alih menjalankan rumah tangga, dan menimbulkan penyalahgunaan pada Laxmi.

Tahun kemudian, seorang pemuda muncul mengklaim untuk menjadi anak yang hilang dari Laxmi dan Satyaprakash, dan ia berusaha untuk membawa akal dan kehormatan untuk Laxmi miskin. Tapi ini tidak berlangsung lama, ketika Satyaprakash dilepaskan dari penjara, ia mengakui pemuda, sebagai nya sesama tawanan, dan banyak terkejut dan cemas Laksmi, meminta dia untuk meninggalkan rumah, sedikit mengetahui bahwa ia sekarang telah dilemparkan membuka pintu untuk Buddhiram untuk membunuh dia dan Laxmi.


Dil To Chahe Hamara Download HERE !!!
MP3

Batata Vada - S.P. And Asha Bhosle Download HERE !!!
MP3

Dil Ka Darwaza - Asha Bhosle Download HERE !!!
MP3

Mohabbat To Kerta Hai Saara Zamana - Suresh Wadkar And Asha Download HERE !!!
MP3

Ram Ki Baaten - Anuradha Paudwal And Mohd Aziz Download HERE !!!
MP3

0 komentar: