BOLLY M+M TEMPAT KUMPUL PECINTA BOLLYWOOD CINEMA # 10 Aktor Beken BOLLYWOOD yang Mendunia: 1 Amitabh Bachchan, 2 Darmendar, 3 Rishi Kapoor, 4 Govinda, 5 Anil Kapoor, 6 Aamir Khan, 7 Shahrukh Khan, 8 Salman Khan, 9 Ajay Devgan, 10 Hrithik Roshan

Bintang Bertaburan

Ketik 'JUDUL FILM" Disini...

FILM - FILM BOLLYWOOD TERBARU BULAN INI....

Selasa, 29 November 2011

SULTANAT {1986}



Directed by
Mukul Anand
John Philip Dayton (English version)

Writing credits
(in alphabetical order)
Mukul Anand screenplay
Mukul Anand story
Bhagwan Gidwani screenplay (as B. Gidwani)
Arjun Hingorani screenplay
Kader Khan dialogue (as Kadar Khan)
Farogh Siddique dialogue director (as Farogh Siddiqui)

Cast (in credits order) complete, awaiting verification

Dharmendra ... General Khalid
Sunny Deol ... Sultan
Sridevi ... Shehzadi Yasmeen
Karan Kapoor ... Samir

Juhi Chawla ... Zarina
Shakti Kapoor ... Shakkir

Amrish Puri ... Razoulli Al-Jabber Al-Nasser
Arjun Hingorani ... Fakeer
Tom Alter ... Shah
Dalip Tahil ... Janna
Jagdeep ... Arms supplier
Neeta Mehta
Jayshree T. ... Arms supplier's wife
Padma Khanna ... Mrs. Al-Jabber Al-Nasser
Madeleine Cahill ... Jane - American Journalist
Tej Sapru ... Zaffar (Zarina's brother)
Jugal Hansraj ... Young boy who joined Sultan
Renu Joshi
Jagdarshan
Ram Mohan
Ranvir Raj
Uday Kumar
Randhawa (as Randhava)
Bihari
Amar Roy

Sultan is the only son of Mr. and Mrs.Razoulli and lives a comfortable life. Sultan has been taught all the skills needed for a warrior to defend himself and his tribe circa the Mughal rule in Asia. Sultan falls for Shehzadi Yasmeen, is captured by her troops, tortured, made to enter a death-race which he not only escapes from but also abducts Yasmeen. Eventually Yasmeen and Sultan do fall in love with each other. Than Razoulli is killed and his wife loses her senses, Sultan swears to avenge his father's death, and comes to know that the person responsible is General Khalid. Sultan comes to know that Khalid's son, Samir, and his fiancée, Zarina, are to arrive, and he decides to abduct them, though in vain. Khalid comes to know about this and decides to kill Sultan. What Khalid does not know is Sultan is none other than his son, who was abducted at a young age, and left with Razoulli. But now it looks like the duel between father and son will only end when one is killed by the other.

Sultan adalah satu-satunya anak dari Mr dan Mrs.Razoulli dan hidup kehidupan yang nyaman. Sultan telah diajarkan semua keahlian yang dibutuhkan untuk seorang prajurit untuk mempertahankan dirinya sendiri dan sukunya sekitar pemerintahan Mughal di Asia. Sultan falls untuk Shehzadi Yasmeen, ditangkap oleh pasukan nya, disiksa, dibuat untuk kematian ras yang dia tidak hanya keluar dari tetapi juga abducts Yasmeen. Akhirnya Yasmeen dan Sultan jatuh cinta dengan satu sama lain. Daripada Razoulli tewas dan istrinya kehilangan indera, Sultan berjanji untuk membalaskan kematian ayahandanya, dan datang untuk mengetahui bahwa orang yang bertanggung jawab adalah umum Khalid. Sultan datang untuk mengetahui bahwa Khalid's putra, Samir, dan fianc�e-nya, Zarina, tiba, dan dia memutuskan untuk menculik mereka, meskipun sia-sia. Khalid datang untuk tahu tentang hal ini dan memutuskan untuk membunuh Sultan.
Apa Khalid tidak tahu adalah Sultan adalah tidak lain dari anak-nya, yang diculik di usia muda, dan meninggalkan dengan Razoulli. Tapi sekarang sepertinya duel antara ayah dan anak hanya akan berakhir ketika salah satu dibunuh oleh yang lain.


Dance Music - Kalyanji Anandji Download HERE !!!
MP3

Jano Janam Janeman - Kalyanji Anandji Download HERE !!!
MP3

Kya Hoon Main Too Jane Na - Kalyanji Anandji Download HERE !!!
MP3

Nazar Se Nazar Se - Kalyanji Anandji Download HERE !!!
MP3

Hai Kamaal - Kalyanji Anandji Download HERE !!!
MP3

Yaara Dilbar Dildar - Kalyanji Anandji Download HERE !!!
MP3

0 komentar: