BOLLY M+M TEMPAT KUMPUL PECINTA BOLLYWOOD CINEMA # 10 Aktor Beken BOLLYWOOD yang Mendunia: 1 Amitabh Bachchan, 2 Darmendar, 3 Rishi Kapoor, 4 Govinda, 5 Anil Kapoor, 6 Aamir Khan, 7 Shahrukh Khan, 8 Salman Khan, 9 Ajay Devgan, 10 Hrithik Roshan

Bintang Bertaburan

Ketik 'JUDUL FILM" Disini...

FILM - FILM BOLLYWOOD TERBARU BULAN INI....

Rabu, 30 November 2011

MR. INDIA {1987}



Directed by
Shekhar Kapur

Writing credits
(in alphabetical order)
Javed Akhtar (as Salim-Javed)
Salim Khan (as Salim-Javed)

Cast (in credits order) complete, awaiting verification

Anil Kapoor ... Arun Verma / Mr. India
Sridevi ... Seema Sohni

Amrish Puri ... Mogambo

Satish Kaushik ... Calendar
Annu Kapoor ... Mr. Gaitonde (Editor)
Ajit Vachani ... Teja

Sharat Saxena ... Daaga
Ashok Kumar ... Prof. Sinha
Bob Christo ... Mr. Wolcott
rest of cast listed alphabetically:
Ramesh Deo ... Police Inspector
Ahmed Khan ... Orphan
Karan Nath
Yunus Parvez ... Maniklal
Harish Patel ... Roopchand
Venus Pujari ... Orphan
Tapan Shah ... Orphan
Aftab Shivdasani ... Orphan
Gurbachchan Singh ... Captain Zorro
Anjan Srivastav ... Baburam
Deep Dhillon ... Ghurka - card cardsharp in casino (uncredited)
Siddharth Kak ... Chief officer CBI (uncredited)
Kunika ... Neelam - Teja's girlfriend (uncredited)

Orphaned as a child, Arun Verma (Anil Kapoor) has dedicated his adult life to looking after orphaned children, in a house where he is unable to afford to pay the rent nor even day to day expenses for necessities. He decides to rent one of the rooms, and the tenant is a newspaper reporter named Seema Sohni (Sridevi), who happens to dislike children. Internation crime lord and terrorist Mogambo (Amrish Puri) takes an interest in his very house to store his firearms, and other weapons, and sends his men to force Arun to vacate. Arun and some of the children are beaten-up and threatened with dire consequences if they do not vacate the house. Arun's dad's friend Professor Sinha (Ashok Kumar) shows Arun a device that will make in him invisible, and thereby he will find a way to fight to keep the house. Arun tries the device, and he becomes invisible. Using this, he is able to turn the tables on Mogambo's men, and calls himself "Mr.India". Mr. India becomes popular with the masses, and people everywhere rejoice and claim him to be their new savior. No one knows that Mr. India is Arun, save for Jugal (Aftab Shivdasani). This does not auger well with Mogambo, and he spreads his terror, killing hundreds of innocent citizens, including a child in Arun's care. Mogambo decides to kidnap the children, Seema, and Arun himself, and hopes to trap Mr. India, when he attempts to rescue them. The abduction takes place, and Arun, Seema, and the children are locked in a cell. In this skirmish, Arun misplaces the device, while Seema and the children await the arrival of Mr. India to rescue them, not knowing that time is running out, and Mogambo has already planned their deaths in a pit full of acid.


Yatim piatu sebagai seorang anak, Arun Verma (Anil Kapoor) telah mendedikasikan kehidupan dewasa untuk menjaga anak-anak yatim, di rumah di mana ia tidak mampu untuk membayar sewa atau bahkan sehari biaya kebutuhan. Dia memutuskan untuk menyewa satu kamar, dan penyewa adalah seorang reporter surat kabar yang bernama Seema Sohni (Sridevi), yang terjadi untuk tidak menyukai anak-anak. Internasional crimelord teroris Mogambo (Amrish Puri) mengambil minat di rumahnya yang sangat untuk menyimpan nya senjata api, dan lain senjata dan mengirim pasukannya untuk memaksa Arun mengosongkan. Arun dan beberapa anak-anak adalah dipukuli-up dan mengancam dengan konsekuensi jika mereka tidak mengosongkan rumah. Arun's ayah teman Profesor Sinha (Ashok Kumar) menunjukkan Arun perangkat yang akan membuat dia terlihat, dan dengan demikian ia akan menemukan cara untuk berjuang untuk menjaga rumah. Arun mencoba perangkat, dan ia menjadi terlihat. Menggunakan ini, ia mampu mengubah tabel pada laki-laki Mogambo's, dan menyebut dirinya 'Mr.India'.

Mr India menjadi populer dengan massa, dan orang-orang di mana-mana bersukacita dan mengklaim dia menjadi Juruselamat mereka baru. Tidak ada yang tahu bahwa Mr India adalah Arun, Simpan untuk Jugal (Aftab Shivdasani). Hal ini tidak auger baik dengan Mogambo, dan ia menyebar teror nya, membunuh ratusan warga negara yang tidak bersalah, termasuk anak-anak dalam perawatan Arun's. Mogambo memutuskan untuk menculik anak-anak, Seema dan Arun sendiri, dan berharap untuk menjebak Mr India, ketika ia berusaha untuk menyelamatkan mereka. Penculikan mengambil tempat, dan Arun, Seema, dan anak-anak terkunci dalam sel. Dalam pertempuran ini, Arun misplaces perangkat, sementara Seema dan anak-anak menunggu kedatangan Mr India untuk menyelamatkan mereka, tidak tahu bahwa kehabisan waktu, dan Mogambo sudah direncanakan kematian mereka di lubang yang penuh asam.


Kerte Hain Hum Pyaar Mr India Se Download HERE !!!
MP3

Zindagi Ki Yehi Reet Hai Download HERE !!!
MP3

Kaate Nahi Kat Te Download HERE !!!
MP3

Parody Song Download HERE !!!
MP3

Hawa Hawaii Download HERE !!!
MP3

Zindagi Ki Yehi Reet Hai (Sad)Download HERE !!!
MP3

0 komentar: